‘Πειράματα με τις Πανελλαδικές’. ‘Διάλογος πυροτέχνημα’. ‘Επικοινωνιακό τρικ’. Και άλλα παραπλήσια ακούσαμε χθες από τα αντιπολιτευόμενα κόμματα και διαβάσαμε στα πιστά και ευάγωγα φερέφωνά τους. Αφορμή η πρόσκληση του Υπουργού Παιδείας για διάλογο για τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μα μπορεί να έχει κανείς οποιεσδήποτε ελπίδες ή προσδοκίες από κόμματα και ‘τύπο’ που αντιδρούν με τέτοιο τρόπο σε οποιαδήποτε πρόταση; Ναι, τα προβλήματα είναι πάμπολλα. Απ’ όποια γωνιά όμως κι αν θελήσει κανείς να τα πιάσει (και είναι γνωστό ότι ακόμη και το μεγαλύτερο ταξίδι αρχίζει με ένα βήμα), είναι δεδομένο ότι θα αντιμετωπίσει τις ‘πυροτεχνικές’ αντιδράσεις του αυτοαποκαλούμενου ‘προοδευτικού’ χώρου. Όπως γράφει σήμερα η Έλλη Τριανταφύλλου (‘Προκαθορισμένοι ρόλοι’, στην Καθημερινή), ‘είναι απορίας άξια η σπουδή των κομμάτων της αντιπολίτευσης να καταγγείλουν τον διάλογο που βρίσκεται στα σκαριά και να απορρίψουν προκαταβολικά την κυβερνητική πρωτοβουλία’. Δεν είναι καθόλου απορίας άξια: απλώς δείχνει ότι προτεραιότητα των κομμάτων δεν είναι η προαγωγή του δημοσίου συμφέροντος, αλλά ‘η αντίρρηση για την αντίρρηση’. Δυστυχώς.
Δεν χρειάζονται πολλά λόγια για να πεις κάτι, αρκεί να έχουν την κατάλληλη έμφαση
Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008
Ex officio αντιρρησίες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Πριν από κάμποσα χρόνια είχε ξεκινήσει ο Σουφλιάς συζήτηση με όλους τους φορείς για την Παιδεία, νομίζω τη δευτεροβάθμια. Η προσπάθεια τορπιλίστηκε εν τη γενέσει της. Οι καθηγητές έκαιγαν τα ερωτηματολόγια. Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του Αρσένη είχε βγάλει όλους τους μαθητές στους δρόμους και το νομοσχέδιο της Γιαννάκου προκάλεσε τέτοιο πόλεμο που πιθανόν να έγινε αιτία για όσα τράβηξε με την υγεία της - καλή της ώρα. Φοβάμαι πως ανάλογη τύχη θα έχει και η προσπάθεια του Στυλιανίδη. Δεν ξέρω πού πουλάνε καλή διάθεση για να προμηθευθούμε μερικούς τόνους για χρήση από όλους όσοι ζουν στην ελληνική επικράτεια.
Δημοσίευση σχολίου