Δεν είναι ό,τι πιο ευχάριστο μετά από μια τρυφερή και θαυμαστή στιγμή σαν την προχθεσινή να πέφτεις στο ναδίρ της καθημερινότητας. Η ζωή όμως μας επιφυλάσσει τέτοιες εναλλαγές στο μενού της. Έτσι, βλέπουμε τον ισοβίτη εκτελεστή της διαβόητης ‘17 Νοέμβρη’ Δημήτρη Κουφοντίνα, στα πλαίσια της εξαήμερης άδειάς του, να κάνει περίπατο στο κέντρο της Αθήνας, παρέα με ηγετικό στέλεχος του ‘Ρουβίκωνα’ («όμοιος ομοίω αεί πελάζει» θα αποφαίνονταν οι αρχαίοι ημών, ή όπως θα το απέδιδαν λιγότερο κομψά οι πιο σύγχρονοι, «βρήκε ο όμοιος τον όμοιο κι η κοπριά τα λάχανα»).
Κανείς δεν υποστηρίζει να μισούμε ανθρώπους, όσο κακοί κι αν είναι. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούμε να παραβλέπουμε τη στοιχειώδη δικαιοσύνη. Ακόμη κι αν δεχθούμε τις άδειες που προβλέπει το σωφρονιστικό μας σύστημα για τους ισοβίτες, αυτές είναι για να πάνε μερικές μέρες στο σπίτι τους, και όχι για να κυκλοφορούν προκλητικά ανάμεσά μας.Ο συγκεκριμένος είναι κατά συρροήν δολο-φόνος: σκότωνε υπολογισμένα, με δόλο και με πρόθεση και όχι εν βρασμώ ψυχής ή «πάνω στην κακιά στιγμή». Ας τον αποκαλούμε με τον πραγματικό του τίτλο και όχι με τον ‘ευγενή’ χαρακτηρισμό του τρομοκράτη. Σ’ αυτόν θα εξαντλήσουμε την επιείκειά μας;
Μια απορία. Αν κάποια στιγμή ο επίσης ισοβίτης αστυνομικός Κορκονέας (που σκότωσε τον Αλέξη Γρηγορόπουλο) έβγαινε για περίπατο με κανονική άδεια από τη φυλακή, μπορείτε να φαντασθείτε τι χαμός θα γινόταν από τα ‘καλά παιδιά’ της άλλης πλευράς; Ούτε να το διανοηθώ δεν θέλω. Σε τι διαφέρει ο ένας από τον άλλο;
Κι ακόμη μία. Αν δεν κάνω λάθος, ο ‘Ρουβίκωνας’ έχει διαπράξει μια σειρά από αξιόποινες πράξεις τους τελευταίους μήνες. Πώς λοιπόν ηγετικά στελέχη του κυκλοφορούν ανενόχλητα από τις διωκτικές αρχές, και μάλιστα παρέα με ισοβίτες δολοφόνους; Αυτό το κράτος ασφάλειας και δικαίου καλούμαι ως πολίτης να εμπιστεύομαι και να στηρίζω;
6 σχόλια:
Νομίζω ότι ο ένας από τον άλλον έχει πολύ μεγάλη διαφορά. Δεν είναι δυνατόν όμως να αναλυθεί σε σχόλιο. Πολλά μπορούν να ειπωθούν και για τον Κουφοντίνα και για την ψυχοσύνθεση των συν αυτώ. Ούτε τρομοκράτης ούτε δολοφόνος με την κοινή έννοια. Πόσο δολοφόνος είμαι όταν σκοτώνω μια ενοχλητική και βρωμερή μύγα ή το κουνούπι ή την κατσαρίδα, πολλά από αυτά τα ίσως επικίνδυνα και ενοχλητικά ζωύφια, ηθικά, πολιτικά, θεολογικά; Και πώς λέγεται αυτός που είναι εντελώς πεπεισμένος ότι τα θύματά του ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία; Ψάχνω να βρω τη λέξη και αδυνατώ. Διαστροφή μήπως; Πάλι δεν με καλύπτει εντελώς. Πρέπει να την εφεύρουμε. Ο Κουφοντίνας και οι λοιποί, πραγματικά απορούν γιατί να είναι μέσα για μερικές δεκάδες κατσαρίδες που εξολόθρευσαν. Έτσι εξηγείται πώς ο Σάββας το πρωί εν ψυχρώ σκότωνε και το βράδυ αγιογραφούσε. Ο Πονηρός κάνει αριστοτεχνική εργασία. Αλίμονο σε όποιον του παραχωρεί τα ανάλογα δικαιώματα.
Σκοπός μου δεν ήταν η εγκληματολογική ανάλυση του φαινομένου, αλλά η ανάδειξη της "ειδικής μεταχείρισης" που φαίνεται να επιδαψιλεύεται στον συγκεκριμένο ισοβίτη από το κράτος μας. Από εκεί και πέρα, έχετε δίκαιο ότι δεν πρέπει να δίνουμε δικαιώματα στον Εξαποδώ, με οποιονδήποτε τρόπο. Καλόν μας Φωτισμό!
Δεν είχα καμία αμφιβολία και αντίρρηση για τους σκοπούς σας. Βρήκα ευκαιρία να τα πω σύντομα και τα είπα. Με πιάσατε στην αρχή μιας ιστορικής εργασίας Ελληνισμού από πολύ πολύ παλιά, τώρα που έχω χρόνο και που θα παρουσιαστεί δημόσια και το μυαλό δουλεύει με παραπάνω στροφές. Έτσι, πήρε η μπάλα και τους Κουφοντίνες. Καλή φώτιση σε όλους!
Η ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ ΔΕΝ ΕΛΑΤΤΩΝΕΙ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΝΑ ΤΙΣ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕΙ.
Ειδική μεταχείριση έλαβε και ο Γιάννος όταν τον (ξανά)συνέλαβαν, ειδική μεταχείριση είχε και ο Τσοχατζόπουλος, ειδική μεταχείριση έχει και ο Μανιαδάκης σαν κρυφός μάρτυρας, ειδικη μεταχειρηση ειχε και ο Αντρέ ο Παπαντρε τις πρώτες μέρες της επταετίας με αστακούς και ουισκια, ιδεικη μεταχείριση είχαν και οι συνταγματάρχαιοι στην μπουντρου,
.............
Εσένα ο Κουφοντινας σε μάρανε, τζανεμ?
Ανώνυμε τζάνεμ, η αναφορά στον Κουφοντίνα γίνεται λόγω επικαιρότητος. Οι υπόλοιποι που αναφέρεις βαρύνονται με άλλου είδους εγκλήματα, οπότε σύγκριση ανομοίων πραγμάτων δεν γίνεται.
Ευάγγελε, έχω ξαναγράψει και παλιότερα ότι η θανατική ποινή δεν είναι ποινή (με την έννοια του σωφρονισμού και της διόρθωσης) και δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση. Γι' αυτό και τα περισσότερα πολιτισμένα κράτη την έχουν καταργήσει.
Δημοσίευση σχολίου