‘Μοιραστείτε την κορυφαία εμπειρία’, μας καλεί διαφημιστική γιγαντοαφίσα από αυτές που εμποδίζουν την ορατότητα των οδηγών στους μεγάλους δρόμους. Η φαντασία μας αρχίζει να καλπάζει αχαλίνωτη. Ποια να ’ναι αυτή; Απάντηση: ένα φλιτζάνι καφέ (συγκεκριμένης μάρκας). Ακόμη και οι εμπειρίες αρχίζουν να χάνουν το νόημά τους.
1 σχόλιο:
Για τους περισσότερους νέους ο καφές είναι το κέντρο της καθημερινής τους ζωής συνδυαζόμενος μάλιστα με παρέα, μουσική δυνατή και πολύ πολύ χαβαλέ. Πράγματι γι' αυτούς είναι κορυφαία εμπειρία μια νέα μάρκα ή ένα νέο είδος καφέ.
Δημοσίευση σχολίου