Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

Εναλλακτικά

Σήμερα το απόγευμα δέχθηκα μια κλήση  στο κινητό από άγνωστο αριθμό. Αφού επιβεβαίωσε το όνομά μου ο νεαρός (τουλάχιστον στη φωνή), μου είπε ότι αντιπροσώπευε μια εταιρεία (μου είπε και το ξενικό της όνομα), πρόσθεσε ότι για λόγους ασφαλείας (τίνος άραγε;) η κλήση μαγνητοφωνείται και ότι θα ήθελε την ηλεκτρονική μου διεύθυνση για να μου στείλει ενημερωτικό υλικό για την εταιρεία. Μια και δεν ήξερα το όνομα, ρώτησα με τι ασχολείται η εν λόγω επιχείρηση. «Με εναλλακτικούς τρόπους εισοδήματος», ήταν η απάντηση. Του είπα ότι δεν ενδιαφέρομαι και το έκλεισα.
     Κι έπειτα σκέφθηκα: τι ακριβώς είναι οι ‘εναλλακτικοί τρόποι εισοδήματος’; Οι πρώτες απαντήσεις που μου ήρθαν στο μυαλό (κι αν θέλετε, θεωρήστε με καχύποπτο) ήταν η κλοπή, η υπεξαίρεση, η παραχάραξη χαρτονομισμάτων και κάθε άλλο είδος απάτης. Στην πολιτικά ορθή γλώσσα οπωσδήποτε το επίθετο ‘εναλλακτικός’ καλύπτει όλες αυτές τις μεθόδους. Ύστερα πέρασα σε διάφορες επενδυτικές δραστηριότητες. Απ’ όσο ξέρω, πολλές από αυτές δεν διαφέρουν και πολύ από τις προηγούμενες. Το ενδιαφέρον μου παραμένει αμείωτα αρνητικό. Κι επειδή σκέφθηκα ότι και άλλοι μπορεί να δεχθούν ανάλογη απόπειρα ενημέρωσης, είπα να σας προλάβω. Η τελική απόφαση δική σας, και δεν φέρω ευθύνη.


Δεν υπάρχουν σχόλια: