Παρασκευή, 23 Απριλίου 2021

Ακαταδίωκτο

Μάθαμε και μια νέα λέξη. Πρόσφατη τροπολογία κατοχυρώνει τα μέλη της επιστημονικής επιτροπής των ειδικών για την πανδημία από τυχόν νομικές διώξεις εναντίον τους με αφορμή τις εισηγήσεις τους προς την πολιτεία για τα προβλήματα της δημόσιας υγείας. Σχεδόν φυσικά, θα έλεγε κανείς, εξανέστησαν οι αντιπολιτευόμενοι για τη διάταξη αυτή (υπήρχε περίπτωση να την υποδεχθούν όρθιοι με χειροκροτήματα;). Με τη σειρά του, και απόλυτα σωστά, το υπουργείο απάντησε ότι οι εμπειρογνώμονες δεν ασκούν πολιτική αλλά ενεργούν ως σύμβουλοι, και δεν μπορεί να ενοχοποιηθεί η επιστημονική άποψη που εκφέρουν για τις όποιες συνέπειες των μέτρων που η πολιτεία λαμβάνει. Δεν έχουμε ακούσει ανάλογες διαμαρτυρίες των κομμάτων για την ευθύνη υπουργών και βουλευτών και άλλων πολιτικών προσώπων, που έχουν νομικά κατοχυρωμένο το δικαίωμα του ασύλου. Για να πούμε όμως και του στραβού το δίκαιο, αν δεν υπήρχε η κατοχύρωση αυτή, φοβούμαι ότι η ελληνική δικαιοσύνη δεν θα ασχολούνταν με κανένα άλλο θέμα. Και όχι μόνο με την αφορμή της πανδημίας.


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πρόκειται για ανεξίτηλο στίγμα για το
νομικό μας πολιτισμό.
Για νομικό τερατούργημα. Απορώ πώς δεν εξανέστη σύσσωμος ο νομικός κόσμος της χώρας προκειμένου να στηλιτεύσει το νομικό αυτό έκτρωμα που παραπέμπει σε ολοκληρωτικά καθεστώτα.
Αν είναι δυνατόν, με ένα "αποφασίζομεν και διατάσσομεν" να εξασφαλίζουν κάποιοι συνέλληνες, όποια θεσμική ιδιότητα και αν έχουν, την αποφυγή της λογοδοσίας. Αυτοί, προφανώς, είναι περισσότερο ίσοι από τους άλλους...
Μίλησε στη Βουλή ο κ.Θάνος Πλεύρης, για "κακόβουλες" μηνύσεις.
Αλήθεια, ποιος θα κρίνει εάν μια μήνυση είναι κακόβουλη, ο κ. Πλεύρης, ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Τσιάρας ή τα αρμόδια δικαστικά όργανα;
Και άδραξε την ευκαιρία και ο κ. Εξαδάκτυλος καθώς και κάποιοι ιατρικοί σύλλογοι και αιτήθηκαν το ακαταδίωκτο και των ιατρών...
Άνοιξαν έτσι οι ασκοί του Αιόλου.
Ουτε η εν προκειμένω λαϊκίστικη στάση της φαιδρής αντιπολιτεύσεως αποτελεί άλλοθι για την υπό της κυβερνήσεως θέσπιση νομοθετημάτων, βριθόντων αυθαιρεσίας.
Πρόκειται περί καταντήματος...

Ανώνυμος είπε...

Τελικά θα μας πείσουν ότι το να διώκεσαι είναι προνόμοιο. Κι ο Θεάνθρωπος ανήκε στους προνομοιούχους!

Α. Παπαγιάννης είπε...

Το να διώκεσαι είναι προνόμιο, αλλά υπό άλλη έννοια: "Ημίν εχαρίσθη το υπέρ Χριστού, ου μόνον το εις αυτόν πιστεύειν αλλά και το υπέρ αυτού πάσχειν".