Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Ετοιμασία

«Ητοιμάσθην καὶ οὐκ ἐταράχθην» μας λέγει ο Ψαλμός 118. Που σημαίνει εκτός των άλλων («τοῦ φυλάξασθαι τὰς ἐντολάς σου» είναι η συνέχεια του στίχου) και ότι, αν είμαστε προετοιμασμένοι για κάποιο ενδεχόμενο, δεν θα ταραχθούμε όταν επισυμβεί. Συχνά βέβαια κάνουμε το αντίθετο: είμαστε έτοιμοι να ταραχθούμε, να αγανακτήσουμε, πάμε γυρεύοντας για καυγά και για παρεξήγηση. Έτσι κι εγώ σήμερα ξεκίνησα τη μέρα με τέτοιες διαθέσεις για επίσκεψη σε ασφαλιστικό ταμείο, έχοντας προηγούμενες αρνητικές εμπειρίες για το τί επιπλέον χαρτιά θα μου ζητούσαν και τι θα τους απαντούσα και πώς θα τους έβαζα στη θέση τους. Πήγα και νωρίς το πρωί, προσδοκώντας μακρά αναμονή (και πάλι επί τη βάσει προτέρας πείρας).
     Αποτέλεσμα; Δεν είχε 'ουρά', και μόλις έφθασα ο πρώτος υπάλληλος με ρώτησε τι θέλω και με παρέπεμψε σε μια πολύ ευγενική κυρία, που απάντησε πρόθυμα στα ερωτήματά μου, πήρε το μοναδικό χαρτί που της προσκόμισα, θεώρησε το βιβλιάριο και μου είπε πού μπορώ να βρω τα υπόλοιπα στοιχεία στην ιστοσελίδα, μέσα σε τρία λεπτά. Ομολογώ ότι αφοπλίσθηκα από την εξυπηρέτηση και την ταχύτητα της διεκπεραίωσης. Κρίμα στην ‘ετοιμασία’ μου! Δεν χρειάσθηκε να της πω τίποτε περισσότερο από ένα
«ευχαριστώ».
     Συμπέρασμα: Δεν βλάπτει να βάζουμε καλούς λογισμούς στη συνεργασία μας με τους άλλους. Να μη θεωρούμε δεδομένο ότι «τίποτε δεν αλλάζει», αλλά να είμαστε έτοιμοι να ξαφνιασθούμε ευχάριστα από την καλή συμπεριφορά των άλλων, που με τον τρόπο τους αλλάζουν κι εμάς. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: