Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Ημερομηνία λήξεως

Η Καθημερινή (4/2/2014) φιλοξενεί, με τον τίτλο 'Τραγική εφορία', επιστολή αγνώστου μου συνταξιούχου, την οποία παραθέτω προς γνώσιν (αν και υποπτεύομαι ότι πολλοί έχουν παρόμοιες εμπειρίες):

Kύριε διευθυντά
Tις τελευταίες μέρες του Δεκεμβρίου όταν πήγα στην εφορία Ψυχικού για να ζητήσω την απαλλαγή μου από τα τέλη αυτοκινήτων, ως ανάπηρος με αναπηρία 80%, έμαθα... έκπληκτος ότι η αναπηρία μου έχει λήξει από την 31/1/2013 και πρέπει να πληρώσω τα τέλη.  Kαταλαβαίνετε τη... χαρά μου γιατί εγώ ενόμιζα ότι έχω σκλήρυνση - καρκίνο από το 2002 και στεφανιαία νόσο. Για να με πείσουν μου έδειξαν τη γνωστοποίηση αναπηρίας που έγραφε... ότι κατά ιατρική πρόβλεψη από 27/1/12 έως 31/1/13. Aρα έχω αναπηρία με ημερομηνία λήξεως. Δεν καταλαβαίνω γιατί όλες οι γνωματεύσεις των ιατρών (νευρολόγων δύο) - ογκολόγου - ουρολόγου έγραφαν ότι η νόσος μου είναι ανίατος. Προφανώς έκαναν... λάθος. Eπειδή με είδαν στεναχωρημένο μου είπανε ότι έχω δικαίωμα να μαζέψω εκ νέου γνωματεύσεις και να περάσω από επιτροπές (την πρώτη φορά τελείωσα μετά από 14 μήνες) και να έχω μια άλλη γνωστοποίηση αναπηρίας. Tο πιο τραγικό για μένα είναι ότι με αυτή την απόφαση μού διακόπτουν από τον επόμενο μήνα την καταβολή του παραπληγικού επιδόματος. Eίμαι 82 ετών και δεν έχω τη δύναμη να αντέξω μια νέα ταλαιπωρία.
Θεόδωρος Γκορίτσας – Συντ/χος έμπορος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχουν σχόλια.....!!