Δευτέρα 4 Απριλίου 2022

Η άλλη πλευρά

 Μου το έστειλαν πρόσφατα, και το μεταφράζω από το αγγλικό πρωτότυπο:

Ένας άρρωστος είπε στον γιατρό του ενώ εκείνος ετοιμαζόταν να βγει από το εξεταστήριο: «Γιατρέ, φοβάμαι να πεθάνω. Πες μου, τι υπάρχει στην άλλη πλευρά;»
     Πολύ ήρεμα ο γιατρός απάντησε: «Δεν ξέρω».
     «Δεν ξέρεις; Είσαι Χριστιανός και δεν ξέρεις τι υπάρχει μετά τον θάνατο;»
     Ο γιατρός κρατούσε το χερούλι της πόρτας, και από την άλλη μεριά ακούσθηκε ένα ξύσιμο και ένα γρύλλισμα. Καθώς άνοιξε την πόρτα, ένας σκύλος μπήκε μέσα και πήδησε πάνω του χαρούμενος.
     Ο γιατρός γύρισε στον άρρωστο και του είπε: «Βλέπεις τον σκύλο μου; Δεν είχε ξαναμπεί στο δωμάτιο αυτό, δεν ήξερε τι θα συναντήσει. Ήξερε μόνο ότι ο κύριός του είναι εδώ και πήδησε μέσα χωρίς φόβο. Πολύ λίγα γνωρίζω για το τί υπάρχει στην άλλη πλευρά, αλλά ξέρω ένα πράγμα... Ξέρω ότι ο Κύριός μου είναι εκεί, κι αυτό μου φτάνει».  


1 σχόλιο:

kosmaser είπε...

Αγαπητε Αντωνη, δεν χρειαζονται πολλα λογια για να ελαφρυνεις την καρδια καποιου. Εξαιρετικο.