Σάββατο, 3 Μαρτίου 2012

Τηλε-υπηρεσίες

Πρόσφατα έλαβα ταχυδρομικά ένα χειρόγραφο χαρτί από ασφαλιστικό ταμείο με την ένδειξη ‘Για την Εφορία’, που δεν αναφέρει ούτε ημερομηνία ούτε την αιτιολογία του αναγραφόμενου ποσού. Πώς θα το υποβάλω στην Εφορία, για ποιο έτος και για ποιο σκοπό; Προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με το ταμείο (τόσο στην Αθήνα όσο και στο γραφείο της Θεσσαλονίκης), χωρίς αποτέλεσμα: όταν το τηλέφωνο δεν ήταν κατειλημμένο, δεν το απαντούσε κανείς.
     Έχοντας πείρα από επισκέψεις σε διάφορες υπηρεσίες, αναρωτιέμαι τι νόημα έχουν τα τηλέφωνα σ’ αυτές. Αν οι υπάλληλοι έσπευδαν να απαντούν στο κάθε κουδούνισμα, δεν θα έπρεπε να κάνουν καμία άλλη δουλειά. Από την άλλη όμως, οι αριθμοί των τηλεφώνων που υπάρχουν σε υπηρεσιακά έγγραφα έχουν σκοπό την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση, παροχή διευκρινίσεων, αποφυγή περιττών μετακινήσεων (καμιά φορά από πόλη σε πόλη). Συνεπώς, θα πρέπει να υπάρχουν υπάλληλοι επιφορτισμένοι με το έργο αυτό (που δεν είναι καθόλου αντιπαραγωγικό), ή θα πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες στις οποίες οι υπηρεσίες θα δουλεύουν μόνο τηλεφωνικά. Ζητάω πολλά;

1 σχόλιο:

Λήμνος είπε...

Ζητάς τα αυτονόητα και στη χώρα μας αυτά είναι ακατανόητα και εξωπραγματικά. Καλημέρα!