Ας προσπαθήσουμε να αρθούμε για λίγο πάνω από τα ρέοντα και να προσεγγίσουμε τα γεγονότα και τα πρόσωπα που τιμούμε από σήμερα, αρχή της Μεγάλης Εβδομάδας.
Στον Οίκο της Μ. Δευτέρας διαβάζουμε για τον «Ἰωσὴφ τὸν ἀοίδιμον καὶ σώφρονα, τὸν δουλωθέντα μὲν τῷ σώματι, τὴν ψυχὴν δὲ ἀδούλωτον συντηροῦντα, καὶ Αἰγύπτου παντὸς κυριεύσαντα». Μπορεί κανείς να είναι δούλος εξωτερικά (είτε φυλακισμένος είτε εκτός φυλακής αλλά υπό διαφόρους περιορισμούς και δεσμευτικά μέτρα και διατάξεις), χωρίς να χάνει την εσωτερική του ελευθερία και την σωφροσύνη και την αυτοκυριαρχία του. Στην περίπτωση του Παγκάλου Ιωσήφ η άδικη δουλεία κράτησε δεκατρία ολόκληρα χρόνια, αλλά είχε ως κατάληξη την κυριαρχία του σε όλη την Αίγυπτο. Χωρίς ο ίδιος να χρησιμοποιήσει ούτε ‘μέσα’ ούτε άλλους τρόπους για να επιτύχει τη δικαίωση, παρά μόνο την υπομονή του ως το τέλος. Ας το σκεφθούμε λιγάκι.
Δεν χρειάζονται πολλά λόγια για να πεις κάτι, αρκεί να έχουν την κατάλληλη έμφαση
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,Η ΑΣΥΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΥΔΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ,ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΑΣΥΛΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ.ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ Κύριος ἔσκυψε πάνω στὸν Δίκαιο Ἰωσήφ, διότι εἶχε τὴν μεγίστη-καὶ σπανια, γιὰ νὰ ποῦμε τὰ πράγματα μἐ τ'ὄνομά τους- ἀρετή τοῦ ΠΑΓΚΆΛΟΥ. Εὐλογημένη ἡ Ἁγία καὶ Μ. Ἑβδομαδα π.κ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΡΕ,ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΑΚΑΤΑΔΙΩΚΤΟ".ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ "ΨΥΧΗ ΑΔΟΥΛΩΤΗ". ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφή