Γνωρίζουμε βέβαια ότι το χρήμα δεν φέρνει ευτυχία (αν και, όπως λένε κάποιοι πιο κυνικοί, είναι προτιμώτερο από την έλλειψή του). Ωστόσο, δεν φαίνεται να καλλιεργεί και τη διανοητική υγεία, την κριτική ικανότητα, τέλος πάντων την κοινή λογική. Διάβασα προ καιρού ότι ο οίκος μόδας Σανέλ κυκλοφορεί εν όψει της θερινής σαιζόν μια σειρά επώνυμα αξεσουάρ για τις διακοπές μας. Ενδεικτικά παραδείγματα (οι τιμές σε παρένθεση): ένα σετ με τρεις μπάλες τέννις (570 δολάρια), μια ρακέτα (2.220 δολάρια), ένα ζευγάρι ρακέτες θαλάσσης με μπάλες (4.860 δολάρια), κι ένα παραδοσιακό αυστραλέζικο μπούμερανγκ μόνο για 1930 δολάρια (εν παρόδω, το δημοσίευμα ξεκίνησε από το γεγονός ότι οι ιθαγενείς της Αυστραλίας διαμαρτυρήθηκαν γιατί ισχυρίζονται ότι η εταιρεία εξευτελίζει τον πολιτισμό τους με το να μετατρέπει ένα παραδοσιακό όπλο σε εμπορικό είδος). Η απορία μου βέβαια είναι πόσοι θα βρεθούν να πληρώσουν τέτοιες τιμές (= πραγματική αξία του είδους πολλαπλασιασμένη επί 1000 για τη φίρμα), αν έχουν περάσει ποτέ τους τεστ νοημοσύνης, και αν πιστεύουν ότι το επίπεδο του παιχνιδιού τους θα γίνει καλύτερο αν οι ρακέτες ή οι μπάλες έχουν το λογότυπο Σανέλ (ή το αυτοκόλλητο με την τιμή). Και το συμπέρασμα; Αν «η τιμή τιμή δεν έχει», κατά το λαϊκό λόγιο, σίγουρα οι τιμές κάποιων προϊόντων δεν έχουν καμία σχέση με την Τιμή (με κεφαλαίο Τ).
Μην αμφιβάλλεις ότι θα βρεθούν!!! Υπάρχουν πολλοί στον πλανήτη που δεν ξέρουν πού να ξοδέψουν τα λεφτά τους και βρίσκουν τη λύση του σοβαρότατου αυτού προβλήματος αγοράζοντας τέτοιες "βλακείες"!!!(Δεν μπορώ να βρω άλλον χαρακτηρισμό, συγνώμην!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ βλακεία δεν έχει τιμή.
ΑπάντησηΔιαγραφή