Στο τελευταίο του βιβλίο (‘The Grand Design’) που κυκλοφορεί προσεχώς ο γνωστός αστροφυσικός Stephen Hawking καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η επιστήμη αποκλείει την ύπαρξη Θεού και ότι δεν είναι απαραίτητο να επικαλεσθούμε κάποια θεότητα που έθεσε σε κίνηση το σύμπαν. Με όλο τον θαυμασμό που μπορεί να έχει κανείς για την εγνωσμένη επιστημονική ιδιοφυΐα κάποιου, ούτε η ιδιοφυΐα ούτε το επιστημονικό κύρος μπορούν να αποδείξουν την ύπαρξη ή μη του Θεού. Τον δέχεσαι ή δεν τον δέχεσαι, αυτό είναι όλο. Τις απόψεις του Hawking σχολίασε ο αρχιραβίνος της Βρετανίας Λόρδος Sacks [Guardian 2/9/2010], λέγοντας ότι «η αμοιβαία αντιπαλότητα επιστήμης και θρησκείας είναι μια από τις κατάρες της εποχής μας. Η σοφία (είπε) είναι κάτι παραπάνω από επιστήμη. Η επιστήμη δεν μας λέει γιατί υπάρχουμε ή για το πώς πρέπει να ζούμε». Προσγειωμένες απόψεις, νομίζω.
Δεν χρειάζονται πολλά λόγια για να πεις κάτι, αρκεί να έχουν την κατάλληλη έμφαση
Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010
Θεός και επιστήμη
Στο τελευταίο του βιβλίο (‘The Grand Design’) που κυκλοφορεί προσεχώς ο γνωστός αστροφυσικός Stephen Hawking καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η επιστήμη αποκλείει την ύπαρξη Θεού και ότι δεν είναι απαραίτητο να επικαλεσθούμε κάποια θεότητα που έθεσε σε κίνηση το σύμπαν. Με όλο τον θαυμασμό που μπορεί να έχει κανείς για την εγνωσμένη επιστημονική ιδιοφυΐα κάποιου, ούτε η ιδιοφυΐα ούτε το επιστημονικό κύρος μπορούν να αποδείξουν την ύπαρξη ή μη του Θεού. Τον δέχεσαι ή δεν τον δέχεσαι, αυτό είναι όλο. Τις απόψεις του Hawking σχολίασε ο αρχιραβίνος της Βρετανίας Λόρδος Sacks [Guardian 2/9/2010], λέγοντας ότι «η αμοιβαία αντιπαλότητα επιστήμης και θρησκείας είναι μια από τις κατάρες της εποχής μας. Η σοφία (είπε) είναι κάτι παραπάνω από επιστήμη. Η επιστήμη δεν μας λέει γιατί υπάρχουμε ή για το πώς πρέπει να ζούμε». Προσγειωμένες απόψεις, νομίζω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου